loading...
Cristiano Ronaldo|کریستیانو رونالدو
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
فیلم کامل تیم گلکسی ۱۱ | کیفیت SD و HD 1 1910 leomessi
مراسم معارفه کیلور ناواس 0 1463 admin
مراسم معارفه جیمز رودریگز 0 1555 admin
مستند پله و گارینچا خدایان فوتبال برزیل 0 1328 admin
مستند زندگی رایان گیگز در مربیگری تیم منچستر یونایتد 0 1228 admin
بازی ایران و برزیل | مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 0 1243 admin
مجموعه کامل تمام گل های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۳/۱۴ 0 1276 admin
مراسم معارفه تونی کروس در رئال مادرید 0 1419 admin
مستند رونالدو : دنیا بر پاهایش | The World at His Feet 0 1490 admin
مستند سرگذشت آلفرد دی استفانو 0 1293 admin
مجموعه تمام گل های تیم چلسی در فصل ۲۰۱۳/۱۴ | در دو کیفیت SD و HQ 0 1208 admin
مجموعه ۴۰۰ گل کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۴ 0 1449 admin
آرژانتین ۰-۰ هلند | جام جهانی ۲۰۱۴ | نیمه نهایی 0 1180 admin
مجموعه تمام گل های تیم یوونتوس در فصل ۲۰۱۳/۱۴ | در دو کیفیت SD و HQ 0 1217 admin
مستند افسانه های توپ طلا ( فیگو و ندود ) 0 1201 admin
برزیل ۱-۷ آلمان | جام جهانی ۲۰۱۴ | نیمه نهایی 0 1298 admin
مستند لحظات خنده دار فوتبال در فصل ۲۰۱۳/۱۴ 0 1328 admin
MohammadReza بازدید : 429 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

 کارلو آنچلوتی ، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ختافه شرکت کرد. وی در آغاز صحبت هایش با شوخی خطاب به خبرنگاران گفت :” قرار است راجع به بازی صحبت کنیم دیگر …”
آینده اش:” نه من با باشگاه صحبت کرده ام و نه آنها با من. تا زمانی که به من حرف دیگری زده نشود خودم را سرمربی رئال مادرید می دانم. حس کلی ام این است که می ماند. برای ماندن انگیزه و اعتماد به نفس بالایی دارم. باشگاه ، بازیکنان و این شهر را دوست دارم.”
دستیارانش :” با بهترین کادر ممکن به این جا آمدم. با این نفرات به موفقیت های زیادی رسیده ام. آنها بهترین های دنیا هستند. خستگی تیم را قبول ندارم هر چند که در فوریه از نظر بدنی مشکلی نداشتیم.  مصدومییت های خامس ، راموس و … ما را اذیت کرد اما پس از آن بهتر شدیم. بهترین بدنساز و بهترین مربی دروازه بان های دنیا در این جا هستند.”
شایعات در مورد جانشینش :” از دیدن نام آنها در مطبوعات شگفت زده نشده ام. این ناراحتم نمی کند و برایم طبیعی است. اگر کسی شگفت زده شود تعجب می کنم.”
رابطه اش با پرز:” همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. اگر بمانم خوشحال خواهم بود در غیر این صورت از این دو سال رضایت خواهم داشت. روزهای خوش زیادی داشتیم. نمی توانم به روزهای ناگوار فکر کنم. من هر کاری که می توانستم را انجام دادم. باید تصمیم مهمی گرفته شود. اگر بروم هم رابطه خوبی با او خواهم داشت.”
رونالدو :” شمار گلهایی که او به ثمر رسانده از دستم در رفته است. نمی توانستم توقعی بیشتر را از او داشته باشم.”
تغییرات در صورت ماندن :” مسلما باید جزئیات کوچکی عوض شوند. هر کسی نظری دارد اما فلسفه کلی کاری ام را صحیح می دانم. من اهل فریاد زدن نیستم. شخصیتم همین گونه است.”
حمایت بازیکنان :” از آنها متشکرم. این که چه نظری راجع به هم داریم مسئله ای شخصی است. در این مورد آنها تصمیم گیرنده نیستند و باشگاه نظر می دهد.”
تا چه زمانی منتظر جواب می مانید؟ ” می خواهم به تعطیلات بروم اما مادرید هم شهر مناسبی برای تعطیلات است. می توانم در این جا بمانم و خیلی خوب خواهد بود. عجله ای ندارم. باشگاه به من گفته است که در پایان فصل و در روزهای یکشنبه یا دوشنبه با آنها جلسه خواهم داشت. اگر بمانم عالی است چرا که این تصمیم من است.”
ارزیابی فصل :” تساوی مقابل ویارئال ، شکست در بیلبائو … امتیازات مهمی از دست رفتند. این یک بررسی شخصی است. برایم نمره دادن مفهومی ندارد. فصل ما دو نیمه متفاوت داشت. تا پایان جنگیدیم اما جامی نبردیم. باشگاه باید نمره بدهد. در نیمه اول فصل رکورد زدیم ادر نیمه دوم می توانستیم بهتر باشیم.”
پوگبا :” بازیکن بزرگی است. آینده درخشانی دارد. نمی دانم برای رئال مناسب خواهد بود یا نه اما برای هر تیمی مناسب خواهد بود. یکی از بهترین جوان های اروپاست.”
خریدها:” کروس و خامس فصل بی نظیری داشتند. به خوبی هماهنگ شدند. من را شگفت زده کردند. به تیم خیلی کمک کردند. رئال دو خرید مهم برای آینده اش داشت.”
محرومیت :” دوست داشتم که فردا روی نیمکت باشم اما محروم هستم و دلیلش را هم نمی دانم.”
کاسیاس :” او از من درخوساتی نداشت. من تصمیم گرفتم که کیلور مقابل اپسانیول بازی کند و ایکر در آخرین بازی. ایکر می خواهد بماند.”
پایان ناراحت کننده :” می توان لحظات خوب و بدی داشت اما در یکی از بهترین لحظات تاریخ رئال حضور داشتم.
حس خودش :” حس خودم این است که می مانم. باشگاه باید شرایط را بررسی کند اما من به ماندن امیدوار هستم.”
انتقادات :” به عنوان یک هوادار و یک کارشناس در این دنیا می توانم آن را درک کنم.”
بی عدالتی رسانه ها :” نظرات زیادی وجود دارند و همه دوست دارند که در مورد فوتبال و مربی صحبت کنند. انتقادات خوب و بدی وجود دارند. هر کسی نظری دارد. خوبی دنیا همین است.”
مصدومیت ها :” قبلا گفتم که فوریه به ما ضربه زد. تساوی با ویارئال ، شکست در بیلبائو …”
اقتدار در رختکن :” این یک بحث روانی است. من می خواهم شخصیتم را اثبات کنم. فریاد زدن را دوست ندارم و می خواهم تیم با ایده هایم همسو باشد.”
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان امسال لالیگا ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10534
  • کل نظرات : 855
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3647
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 380
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 2,612
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,208
  • بازدید ماه : 48,952
  • بازدید سال : 161,013
  • بازدید کلی : 2,617,740
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    جدول لیگ برتر


    روز,ساعت,دقيقه,ثانيه
    Get our toolbar!
    صفحات ويژه
    بیوگرافی
    https://rozup.ir/up/cronaldoo/Pictures/Biographies.png
    شبکه های ورزشی
    https://rozup.ir/up/cronaldoo/Pictures/Sport_TV.png
    جدول پخش بازی ها
    https://rozup.ir/up/cronaldoo/Pictures/Soccer.gif
    جدول پخش سایر رشته ها

    http://247-365.ir/wp-content/pic/other/Jadval.jpg

    شبکه های خارجی

    https://rozup.ir/up/cronaldoo/Pictures/int.png

    بازی های آنلاین فلش

    https://rozup.ir/up/cronaldoo/Pictures/flash_logo.png

    نویسندگی در وب
    https://rozup.ir/up/cronaldoo/Pictures/guest-post.jpg

    Real Madrid TV
    https://rozup.ir/up/cronaldoo/Pictures/Realmadrid-TV.jpg