سرجیو راموس با درخشش در لیسبون و زدن گل دسیما عملا ره صد ساله را یک شبه رفت .
در حقیقت این مدافع با زدن این گل تبدیل به قهرمان دتهمین چمپیونزلیگ رئال مادرید شد و همین باعث شد که تبدیل به یک ستاره تبلیغاتی شود .
اسپانسرها در روزهای اخیر به سمتش هجوم آورده اند . راموس تا پیش از این نماد شرکت هایی مثل نایک ، هوگو باس ، مایکروسافت و پپسی بود و حالا انواع و اقسام شرکت های دیگر با برادر و وکیلش ، رنه تماس گرفته اند . راموس بدین ترتیب در کنار هم تیمی هایش مثل ایکر ، کریستیانو و ژابی تبدیل به یکی از نمادهای مهم تبلیغات شد .
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !