هرچند انتخاب رنگ صورتی با انتقاد هائی همراه بود اما این پیراهن از نظر فروش به یک موفقیت برای آدیداس و رئال مادرید تبدیل شده است .
در حقیقت آمار نشان می دهد که فروش پیراهن های صورتی از پیراهن های سوم فصل های گذشته که قرمز ، سبز و نارنجی بود بیشتر بوده است و تا این مقطع فروش پیراهن های صورتی از پیراهن های سوم فصل گذشته بیشتر بوده است و این موضوع یک موفقیت اقتصادی برای باشگاه و آدیداس بوده است .
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !